Spring til indhold

Øster Højst

- mere end du tror

Øster Højst har fået infoskærm

CIMG1689 CIMG1692I Øster Højst er vi allerede ret gode til at benytte diverse forskellige medier når vi har noget nyt fra de forskellige foreningen. Men for at se dette indhold skal man som bekendt have givet udtryk for sin interesse ved at ”synes godt om” på Facebook eller aktivt gå ind på byens hjemmeside.

Men med den nyinstallerede skærm har vi nu muligheden for at få vores historier og arrangementer fortalt til folk som ikke nødvendigvis kender til Øster Højsts foreningsliv. Skærmen vil jævnligt blive opdateret med nyt fra Facebooksiderne og hjemmesiden, og vi opfordre derfor også byens andre foreningen til at huske at ligge deres arrangementer og anden nyttig information op på byens hjemmeside.

 Vi ved jo at der kommer mange gæster på kroen både fra nær og fjern. Som regel kender de nok ikke til meget andet end vores fantastiske kro, og det er vi selvfølgelig også glade for. Men det kunne jo være at nogen af gæsterne kunne lokkes over at høre en koncert i kirken, hvis de altså bare vidste der var en koncert:-) Det kan vi bl.a. bruge skærmen til.

Ud over de forskellige aktiviteter i byen, kan vi f.eks. også vise hvilke boliger der er til salg og meget mere.

I bunden af skærmen køre der lige nu overskrifter fra JV.DK, men vi har faktisk muligheden for at køre overskrifterne ud fra aktivitetskalenderen her på hjemmesiden. Så hvis i fremover ligger aktiviteter i kalenderen må i meget gerne skrive “Fællesspisning d.xx i Øster Højst forsamlingshus” i stedet for kun at skrive “Fællesspisning”, da det er disse overskrifter der kommer til at kører på skærmen. 

Skærmen er sat op i samarbejde med kroen, som har været så venlige at sposorere skærmen.

Computeren der skal bruges har borgerforeningen været ude at købe gennem Provinsbyer.dk, som til dagligt sælger disse skærmløsninger til forretninger, foreninger osv. Provinsbyer.dk har derfor også valgt at sponsorere driften af skærmen.

Vi håber i kan se fidusen, og at i vil bruge denne mulighed for at få jeres arrangementer ud i verden:-)

Del på Facebook