Spring til indhold

- mere end du tror

KFUM Spejderne i Øster Højst afholder generalforsamling

Kære Spejdere og forældre samt alle Øster Højstere,

Tirsdag d. 28/2-17kl. 19.00 afholder vi generalforsamling i Spejderhytten på Plantagevej i Øster Højst. Vi har så spændende ting på programmet så som valg af kasserer samt et par suppleanter.

Vores kasserer gennem flere år har valgt at takke af, men bistår gerne sin afløser med hjælp til oplæring.

Såfremt vi ikke kan finde en afløser for kassereren, bliver spejderne nødt til at lukke foreningen ned for denne gang. Det vil efter vores mening være rigtig ærgerligt, da mange af de ting I og jeres børn har støttet meget gennem tiden så vil forsvinde.

Af ting der så ikke vil kunne gøres mere vil bl.a. Påskeægshyggen – Byfest (vores indslag kun, selvfølgelig), Sankt Hans, vores bod på Klostermærken, samt de søde juledekorationer vi altid deler ud til de ældre i sognet her… (uddeling af Hyggejul som så formentlig overtages af andre) og Forsamligshuset vil miste en samarbejdspartner til afholdelse af fastelavnsfest også….

Såfremt i mener det stadig er nødvendigt/eller ønskeligt at der stadig er mulighed for at børnene kan gå til spejder, så kom og hjælp os.

Vi ser selvfølgelig også gerne at jeres børn kommer med som spejder og lærer, hvad det vil sige.

Slutteligt vil vi gerne takke de 52 søde, dejlige, glade, flot udklædte unger og deres forældre og Forsamlingshuset for et fantastisk arrangement søndag til Fastelavn. Det er dejligt at se hvor mange der kommer til arrangementerne der stables på benene.

Hjælp os – så vi kan fortsætte vores aktiviteter i hele byen.
V.H Gitte Nielsen

Del på Facebook